ja vill bli frisk !

de eju lite skönt att vara sjuk, ja vet, men inte när man spyr !

ja vill faktiskt bara bli frisk för att ja inte gillar att spy upp de ja äter ... nej så är det inte ! ja vill faktisk oxå bli frisk för ja saknar att få spela innebandy o nåra av mina kompisar (ni vet vilka ni är)

men iaf så idag har jag sovit, läst, ätit, spyt upp de ja ätit, o nu sitter ja me datan i min säng och tittar på bloggar som typ joannas o theresias.
ja ska snart dusha och tväta håret. jag tror att jag börjar bli frisk nu :) ja klarade av att drika te och äte smörgåsar så de är en klar förbätring ! 

 mamma ringde oxå precis ... hon sa att jag borde gå ut och ta en promenad innan ja dushade ... på de säger jag ''nej tack biatch'' okej ja mena inte riktigt de sista till mamma :) hehe

igår elr idag vet inte riktigt ... (de va iaf mitt i natten) så läste ja ut ''Breaking Dawn'' *på svenska* o sen nån 'lassemaja'' bok o nu har ja börjat me twilight serien på engelska :)

ja kmr bli värsta boknörde jue ! haha x)

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0