minne guldfisk ??

hej !
har ni hört att guldfiskar bara har minne i 2 sekunder ?? :p
haha ja har typ inte ens så långt minne ;) menmen de e ju Becka Blondii Wegin vi pratar om ....

men iaf så ja mins typ inget ... måste skaffa nytt minne... nån som vet vart det finns att köpa ?? ... nehe -.-

snart ska jag iväg på träning :) Matti kommer och hämtar mig :) ♥ (som vanligt)
de va typ jätte länge sen jag tränade ... ni vet jag har ju varit sjuk väldigt mycke.... 

men iaf så va jag i skolan idag .... hände inte så mycke ... fuskade på tyskan *som vanligt*, men annars va de väl inget ....

hehe nu sitter ja o kollar va ''Du betyder mest för mig syster'' heter på olika språk :D <33

Engelska - you mean most to me sister

Italienska - Vuoi dire che la maggior parte a me sorella

Franska - Tu veux dire plus moi soeur

Tyska - Du meinst, mir am meisten Schwester

Spanska - Te refieres a mi hermana más

de fanns ju massa andra språk men ja orkade bara skriva dom här .. *don enklaste :$*

nu ska jag byta om :)

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0