sjuk :(

hejsan

ja ligger hemma i min säng o typ kräks :( *ush* de började igår på träningen ... ja mådde jätte bra innan träningen och ville värkligen träna ... men sen börjar uppvärmingen o ja börjar må mer o mer illa .... ja fick uppstötningar men spyde aldrig ut något utan lyckades hålla kvar de ... man nu har ja typ spyt lite .... mår skit !

idah har ja typ bara varit på mitt rum .. läst lite o nu e ja inne på datan men bara för att titta på dom paradise hotel avsnitten ja missade (har ju ingen tv just nu)

ja längtar till lörda för då ska vi flytta om i mitt rum o vi ska sätta upp min nya tv :D (24, tum platt tv :d typ en samsung HD) INTE SÅ STOR MEN LAGOM FÖR MIG :)

jag tror inte att jag kan träna imorgon heller vilket betyder att jag inte kommer få spela matchen på söndag :(

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0