söndag

hej på er :) jag börjar känna mig bättre och sämre ... alltså jag mår inte illa o kräks inte längre ... men ja har jätte ont i halsen och huvet, har alltid on i huvet.. säger inte va de e, och så fryser ja fast mitt element e på o ja ligger under mitt jättestora dunntäcke me en filt över ... men ja tror att ja kommer till skölan imorgon ... mamma o pappa kommer antagligen tvinga mig ... (pappa e lite knäpp o tycker alltid ja överdriver, han e väldigt jobbig)

idag har ja bara varit hemma, har fixat min bokhylla (satt tillbaka alla hyllor...de tog lite tid för ja skulle ju sätta in alla böcker o sånt i den) som ni kanske redan vet gjorde ja om i mitt rum igår o satte upp min nya tv, mitt ps2 o min video ...
sen har ja väl mest slappat ... va inne på datan lite tidigare idag men orkade inte blogga ...  :p

nu ska ja nog göra en kopp te elr choklad (beslutsångest) sen ska ja titta klart på ''Corpse Brid'' o ringa mormor ... ska fråga henne om en film ... (asso om den finns i butik annars ska ja besälla den) www.discshop.se
ni vet min mormor e inte så gammal (fyller 58 i februari) *stavning* så hon jobbar fortfarande :)

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0