TC

så idag var ju jag i tc :)

vi käkade på donken först sen gick vi till galerix (inte så kul affär !) och din sko
jag hittade 2 par jätte fina stövlar ! men jag hade bara råd me 1 av paren ... *suck* men ja kunde inte bestämma mig om ja skulle köpa skorna så vi la undan dom :)
efter de va kajsa o julia tvungna att åka hem ... så jag, ida och emilia fortsatte va där ...
vi typ gick runt i massa affärer o provade massa kläder :)
sen när klockan va vid 4 gick vi och köpte mina skor (bilder kommer senare)
efter det gick vi till ''ur och penn'' ida skulle köpa något där. självklart blev det jag som handlade där ^.^

vi åkte hem vit halv 5 nån gång :)

ska laga middag nu :) här kommer lite bilder på det jag köpte :D







 

 

Stövlar - din sko 199 :-
armband - ur & penn 29.50:-
bärlock/hängsmycke - ur & penn 19.50 :-

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0