ush !

´jaha då va man sjuk igen då -.-
fast den här gången spyr man inte :) det är jag glad för !
jag har feber och ont i huvudet och halsen ... men jag har alltid ont i huvudet (säger inte vad det är..)

ja fryser jätte mkt men samtidigt svätas ja som bara den ! -.-
ligger i min säng under mitt jätte stora dunntäcke och min varma filt men ändo så käns det som om jag springer runt i snön utan kläder :(

idag har jag inte gjort så mkt ... bara ätit, tittat på ''I tacket lyser stjärnorna'', sovit och läst ''OKEJ'' 01_O1001_omslag dup 3_small<---- nya nummret ... 29:-

ska sova lite till nu ! mår skit och hoppas att jag blir bra snart !

puss ♥


Kommentarer
Postat av: theresia <3

sv; åh okej . ;o krya på dig . <3



OMG . Jag hade verkligen glömt bort den där friluftsdagen .. typ : 1. Klättring , 2. Eriksdalsbadet och 3. Skridskor/längdskidor .

har du sagt till Cilla vad du har valt ? (: <3

2010-01-19 @ 17:17:15
URL: http://ttheresiawiclander.blogg.se/
Postat av: becka ''lillabeck''

ja o linn valde 1. skidor (kungsberget) 2, bada 3, klättra ....



synd att du inte valde skidor som 1:a då kunde alla 3 åkt tillsamans ! :) <3

2010-01-20 @ 10:58:23
URL: http://lillabeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0